söndag 15 november 2009

Vecka 8

Så gick jag in på sista veckan på ren kur. Åt ju i fredags och hade lite ångest över det på lördagen. Jag hoppas verkligen att det går bra att trappa upp igen. Men är rädd för att gå upp i vikt igen. Pulverpåsarna är ju ändå rätt enkelt. Man äter 3 ggr om dagen och går ner i vikt.

Vecka 7 slutade ändå bra: -1,9 kg och idag står vikten på 76,5 kg!

Provade lite kläder från "förr". Jeansen jag tryckte mig i tillsammans med slimmande body sommaren jag och älsklingen var nyförälskade sitter numer som en smäck - utan hjälp från body! Det känns naturligtvis jätteroligt men jag kan för tillfället inte se något annat än en tjockis i spegeln. Fattar inte att jag kände mig smalare för 6 kg sedan än vad jag gör nu?

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg för några dagar sen och har läst allt du skrivit från starten tills nu. Så strongt jobbat av dig!! Själv är jag på dag fyra nu... Städlusten har infunnit sig och orken kan/ska väl bara bli bättre nu. Min startvikt (och längd) stämmer ganska väl överens med den du hade. Roligt att se att det gått så bra för dig. Ska fortsätta läsa din blogg för inspiration och motivation. Ha det gott/Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!
    Visst är det roligt att läsa andras viktbloggar när man är igång. Jag har surfat runt som en besatt på sådana under den här perioden.

    Uppdatera gärna hur det går framöver! Alltid lika roligt! Heja dig!

    SvaraRadera