måndag 2 november 2009

Dag 37 - puls i öronen

Har de senaste dagarna börjat känna lite puls i öronen och att det känns som om det slår lock. Vet inte vad det beror på. Min kusin (som kört xtravaganza) tycker att jag bör avbryta ren kur och gå över på kombinerad. Själv känner jag att jag på inga omständigheter vill avbryta. Jag vill verkligen köra de veckor jag bestämt, skulle känna mig väldigt misslyckad om jag inte gjorde det.

Tänk att jag kört så länge som 5 veckor. Att jag faktiskt är inne på min 6:e vecka. Det trodde jag nog faktiskt inte på när jag satte igång projektet. 19 dagar kvar. 1/3 kvar. Det borde jag klara lätt. Fast jag måste beställa nya smaker. Är sååå trött på de jag har nu.

Man börjar fö. se mina nyckelben nu! Härligt, härligt! Axlar ser faktiskt helt ok ut nu, det är eg. mest mittenpartiet jag skulle vilja minska ner drastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar