onsdag 25 november 2009

Uppdatering från en ätare!

Så har jag ätit i snart en vecka. Har väldigt svårt att motivera mig till soppor och shakes vilket innebär att jag helt sonika struntat i dem. Ätandet har gått relativt bra. Med vissa undantag. Skötte mig väldigt bra i helgen! På söndagen reste jag till Oslo och på måndagen var det heldag med möte och aktivitet och det gick bra till kvällen. Hungrig som attan var det enda som erbjöds baguetter. Visserligen med grovt bröd men ändock. Efter det middag hos en kollega. Försökte hålla mig till en början, men vinglasen fortsatte att fyllas på och till slut var jag rejält onykter och passade på att glatt glufsa i mig desserten också.

Bakis och super trött (taxin gick inte hem förrän efter 3 på natten - möte kl. 8 morgonen därefter) stoppade jag i mig av de kakor som stod på bordet för att hålla mig vaken. Lunchen var ok (sallad, ägg och räkor) men på flygplatsen blev det en korv med bröd.

Så dessvärre har det gått sådär med GI:andet. Men jag håller koll på kalorierna och har hittills legat stadigt under 1000 kcal om dagen, kanske tom. snarare 800, med undantag för måndagen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar