torsdag 5 november 2009

Nya mål

Visst är det konstigt hur snabbt man glömmer glädjen i att ha nått ett mål. Eller glömmer är väl att ta i, men det går snabbt över i nästa måljakt. Det är inte många dagar sedan jag var själaglad för att jag äntligen hamnat under 80. Nu är jag på jakt efter ett BMI under 25. Och ett midjemått under 80 som jag redan nämnt. Generella indikatorer på att jag är normalviktig.

Det är inte långt kvar mindre än 5 kg och 3 ynka cm! Heja mig!

(Idag har jag fö. på mig en kjol som jag aldrig riktigt kommit i till 100%. Den sitter som en smäck och jag känner mig riktigt snygg!)

1 kommentar:

  1. Hahaha - känner igen känslan. Aldrig blir man nöjd ;). Härligt att du får känna dig snygg - det är du säkert! Pepp på dig och lycka till med jakten mot BMIunder25. /Ella

    SvaraRadera