onsdag 11 november 2009

Dag 46 - 1 månad kvar

Om exakt en månad står jag på en strand i Thailand och gifter mig med min älskling! Fantastiskt! Titta på bilder från ett bröllop i just Thailand som gick av stapeln i helgen som gick och blev alldeles pirrig.

Viktmässigt går det bra just nu. Känns som om uppehållet inom 77-kg's intervallet inte blir så långt. Härligt! Snart väger jag 76 komma någonting och jag kan nog inte ens komma ihåg när jag vågen stannade där senast. Provade ett par byxor jag använt kanske 1 ggr eftersom de aldrig suttit riktigt bra - idag sitter de som en smäck! Prova kläder är nu riktigt roligt! Tänk att jag för mindre än 2 månader sedan hade lite lätt ångest varje morgon eftersom det var svårare och svårare att hitta något som satt ok. Stretchiga tights var favoriten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar