onsdag 18 november 2009

Dag 53 - dålig på att uppdatera

Jag har varit lite lat med att skriva de senaste dagarna och anledningen är helt enkelt att det inte är lika roligt att skriva när viktminskningen har stannat. Halkade visserligen ner till 76,2 kg i måndags, men sedan var det stopp. Förklaringen hoppas jag är vattensamlarvecka. Eller rättare sagt, jag vet att fröken röd är på besök, men jag hoppas att viktminskningsstoppet beror på just det.

Är besviken eftersom jag ville trimma till vikten innan det är dags att börja äta igen till helgen. Hoppas dock att ev. vattensamlande nu tar ut sig mot det vattenpåfyllande man kan göra när man börjar äta så att vikten inte hoppar upp något mer nu iaf.

Denna veckan har dock varit härlig på komplimangsstadiet! Fikade med E i måndags som sa att det var jätteskillnad, på jobbet sa de att det måste bli dyrt med alla nya kläder och på stallet igår fick jag höra från 2 håll att det syns skillnad - och att jag var fin! Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar