tisdag 10 november 2009

Dag 45 - Det närmar sig!

Idag har jag för första gången ett BMI under 26. Tänk att jag om några veckor kommer att vara normalviktig enligt BMI! Helt otroligt. Midjemåttet är nu 81 cm - bara en ynka cm kvar!

När jag och Magnus träffades vägde jag nog någonstans runt 76-77 kg. Då var jag faktiskt ganska nöjd med mig själv. Det är ju faktiskt däromkring jag börjar närma mig nu. Fast jag vill fortsatt få bort ganska mycket mer mage. Ska jag vara ärlig är det faktiskt mest där jag vill få bort något nu, i övrigt börjar jag bli ganska nöjd med mig själv. Eller ja ja... kan ju alltid tänka mig att trimma till lite väl valda delar... ;-)

Igår hämtade vi ut våra ringar! Det var så roligt! Jag har ju inte sett min ring tidigare utan den är framtagen efter en bild i huvudet jag har haft. Det blev iaf kanonfint! Så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar