måndag 9 november 2009

Dag 44

Jag föll dit i helgen. Var så vansinnigt sugen på att äta så i lördags kväll bestämde jag mig för att äta lite grillad kyckling. Det var i slutändan inte så mycket, men jösses så gott det var! Lördagen var över huvud taget en riktigt jobbig dag. Kände för att strunta i allt, hade ingen motivation kvar. Igår kändes det bättre igen. Och idag känns det ung. som det brukar. Fast mådde rejält illa i morse. Nästan som när man är så hungrig att man mår illa istället. Eller rejält bakis. Det gick förstås över det med.

Väger idag 78 kg. 3 kg kvar till normalvikt enligt BMI. Är besatt av att väga mig. Är även besatt av att fylla i vikten i div. diagram jag har gjort i excel.

12 dagar kvar på ren kur - längtar efter att få börja äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar