torsdag 1 oktober 2009

Inne på dag 5

Det har varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna, har nämligen försökt hålla mig upptagen för att inte hamna i soffan och tänka på allt jag är sugen på.

Faktum är att det hittills har gått bättre än förväntat! Första dagen var naturligtvis jobbig eftersom magen kurrade, dag 2 kände jag mig lite lätt snurrig på förmiddagen, dag 3 gick hur smidigt som helst. Igår tränade jag (har ridit alla de andra dagarna) och det gick bra. Blev dock väldigt hungrig efteråt vilket bara tilltog när vi bastade. Hungern försvann när jag fick lite te och snackbar (böt ut soppan) men jag var väldigt sugen på mat och kände mig allmänt omotiverad.

Idag känns det bättre igen! Märkte att jag var lite snurrig tidigare, men jag tror det är vattenbrist.

Viktmässigt har det sett ut enligt följande (ja, jag vet att man inte ska väga sig varje dag men kan inte låta bli..):

Ingångsvikt: 89,9 kg
Dag 1: 89,0 kg
Dag 2: 88,3 kg
Dag 3: 88,0 kg
Dag 4: 87,3 kg

Jag vet att mycket av det där är vatten, men samtidigt är det ju så att hädanefter är det fett som försvinner (och ja ok då... lite muskler också...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar