söndag 18 oktober 2009

Dag 22 - Nu vände det igen

Det har ju känts riktigt trögt den senaste veckan. Jag har saknat motivation och vikten har stått still. Igår vände det. Pratade med mina kusiner som kört och fick lite bannor för att jag är för dålig på att dricka vatten. Så igår drack jag ordentligt med vatten och inte nog med att magen kom igång, humöret vände och idag hade vågen skuttat ner till 83,1 kg!

Fick väldigt mycket beröm igår! Mamma tyckte att det syntes ordentligt, på festen tyckte någon att jag var fin i ansiktet och så kom det tonvis med uppmuntran och beröm för min karaktär - att jag orkade köra på (och drack min shake och vatten när alla andra festade på både mat och dryck.)

Idag känner jag att jag mår sådär toppen igen! Jag klarar det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar