lördag 3 oktober 2009

Trist väder...

...och trist resultat på vågen. Hade inte gått ner ett skvatt idag.

Bekymrar mig lite om det här med ketos eller inte ketos. Jag luktar tydligen inte aceton samtidigt som jag ju mår ganska bra. Lite hungrig (eller kanske mer sugen) är jag ju till och från, men ingenting som inte går att hantera. Kan det vara så att den lilla skvätt minimjölk jag skvimper ner i kaffet förstör ketosen? Och spelar det egentligen någon roll? Om jag tycker det är ok kanske det ändå inte gör så mycket att jag inte är i ketos. Eller skulle livet vara ändå lättare om jag struntade i mjölken?

Var nere och kollade på brudklänningar idag. Fanns eg. ingenting som kändes riktigt rätt. En klänning som kändes nästan rätt kostade 2895:- och hade 6 veckors leveranstid. Innebär att jag i princip måste beställa inom 1 vecka för att hinna sy in om den skulle vara för stor. Eller ska jag gå till en skräddare? Eller ska jag köra på lightinthebox.com? Beslutsångest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar