lördag 10 oktober 2009

ajajaj

Och så kom mensen. Har sådan fruktansvärd värk att jag helst vill ligga ihopkurad i fosterställning och tycka synd om mig själv. Dock inget chokladsug den här gången. Vågen har skuttat ytterligare 0,2 kg ner och står idag på 84,7 kg.

Var på bio igår och unnade mig en lightläsk. Av en slump satt två av våra vänner i stolarna bakom oss. De hade naturligtvis köpt en gigantisk popcorn-ask som du bjöd friskt av. Och jag som alltid varit av åsikten att bio och popcorn är som gjorda för varandra... Men jag stog emot! Däremot blev jag akut toanödig 1 h in i filmen, antar att det var för att jag först hivade i mig 0,5 l vatten och sedan satte i mig lika mycket läsk. Var väldigt snabb ut ur salongen närr eftertexterna började rulla. Toakö i det läget hade inneburit en katastrof (eller iaf en väldigt obehaglig hemresa med "blöta" byxor... ;-)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar