måndag 19 oktober 2009

Dag 23 - Lite omtöcknad

Hade en superstressig helg med hoppträning både lördag och söndag och festfixare på lördagen. For alltså runt som en skållad råtta hela lördagen, upp igen söndag morgon för att få ett rejält svettpass med rödtoppen som tydligen inte alls var på samma härliga humör som i lördags. Kanske lite träningsvärk även på henne? Åkte i backen när damen inte kände för att hoppa men kände inget just då. När jag kom hem började dock huvudvärken sätta in, sedan illamående och en helt orkeslös vänstersida. Somnade i soffan vid 5-tiden och sov i princip hela kvällen och natten igenom. Vaknade någorlunda utsövd vid 06.30 i morse men känner mig fortsatt lite groggy.



Gissar på att en fullpackad helg med träning och stress i kombination och "ingen" mat på det laddade upp för ett riktigt migrän-anfall.



Känner mig dock inte lika uttråkad på att banta. Lite trött på smakerna kanske (och gud så gott det luktade om älsklingens carbonara igårkväll) men det går! Jag börjar verkligen känna på kläder nu! Jeansen jag köpte förra hösten (när jag bantade ner mig till 79,9 kg) börjar sitta bra igen. Och vågen tar ju fortsatt skutt neråt även om det hakar upp sig emellanåt. Och snart har jag klarat av hälften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar