söndag 25 oktober 2009

4 veckor gjorda: -8,6 kg

Idag står vågen på 81,3 kg! Innebär -1,8kg denna veckan så även om det känns som det går sakta går det ju ändå hyffsat enligt plan.

Tänk att jag inom en vecka kanske har en vikt som startar på en 7:a! Känns nästan overkligt men åååh så jag längtar!

Igår var det gala-middag. Gick bra. Drack vatten och åt en halv bit hjortytterfilé. Och i vanlig ordning blev det en väldans massa tjat om mitt bantande. Med den vanligaste kommentaren helt otippat "Men efteråt då, du kan ju inte gå tillbaka till som du åt innan" Jasså, säger du det. Jag trodde att man bara behövde banta och sedan kunde man vräka i sig igen. *suck*

Kvällen var väldigt trevlig med väldigt bra artister. Vi satt otroligt bra! Längst framme vid scenen så jag fick tom. äran att sjunga i Måns Zelmerlövs mikrofon en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar