lördag 9 januari 2010

äh, va fasen...

Trots så fint resultat idag och all den pepp jag kände när jag ställde mig på vågen i mores rök jag dit idag. Jag och mannen låg och pratade om det här med att bli nöjd med sig själv och vad jag åstadkommit hittills och när det var dags att masa sig upp för sen frukost, blev jag så fruktansvärt sugen på "riktig" frukost att jag då och där tvärt bestämde mig för att äta idag. Jag borde vara nöjd och stolt redan nu, jag har inte långt kvar doch jag har inte bråttom så det blev knäckemacka med skinka och youghurt till frukost. Gudagott. Imorgon kör jag med shakes en vecka igen, sedan får vi se om jag är sugen på att äta en dag eller om jag bara kör på.

4 kommentarer:

  1. PRECIS rätt inställning, det är ingen katastrof att "trilla dit" någon gång. Ha en skön helg och grattis till ditt superduper resultat. /Ella

    SvaraRadera
  2. Ja du har en jättefin vikt redan och ska absolut vara stolt och nöjd över dig själv!!! Go knäckemacka!

    SvaraRadera
  3. Googlade lite på cambridge och hittade din sida. Kul att läsa då vi har haft samma resa. Vi har exakt samma startvikt. Jag började på cambridge den 20 oktober och var nere i 74kg innan jul sedan har jag kört ett uppehåll nu sedan dess. Samlar kraft för att köra igång igen för att komma under den magiska gränsen på 70 kg. Känner igen mig i allt du skriver. Att vi sedan är hästtjejer båda två var ju oxå lite roligt :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hohoooo hur går det för dig??
    Pepp i massor massor/Ella

    SvaraRadera