måndag 4 januari 2010

Uppdatering och nytt ryck

Nu har december passerat och min fuskmånad är till ända. Första veckorna gick väldigt bra, sista veckorna något sämre. Vägde idag in mig på 77,1 kg, dvs. 2,4 kg upp från lägsta noteringen. Inte så hemskt men dock en bra spart i baken inför min nystart. Idag kör jag nämligen igen. Har svårt att bestämma mig för ett mål - ska jag köra tidsbestämt (3 veckor som jag planerat sedan tidigare) eller ska jag satsa på att landa under 70 kg? 68 kanske tom?

Är orolig för att det ska vara mycket svårare denna gång. Måste försöka hitta samma motivation som fick mig att lyckas i höstas. Jag vet ju att jag kan!

2 kommentarer:

  1. Hej och härligt att du drar igång igen!! Heja heja =) Vi har samma mål du och jag - satsar oxå på 70 kg eller lite under, 67 kg är min ultimata drömvikt! Jag går på tid denna gång, inte vikt. Vet att du kan fixa detta! Stort lycka till och snart är du i samma sits som jag - iskall frysandes och dricker mer än en kamel!

    SvaraRadera
  2. HÅller en tumme att det går bra för dig, tycker du gjort det otroligt bra med bara 2,4 kg upp! Har som du startat om igen med C kur, startade i lördags. Har som mål att försöka klara 3 veckor på ren kur som i höstas, gärna lite längre :). Tillsammans fixar vi det! Pepp pepp/Ella

    SvaraRadera